Képernyőmentések vasútszimulátor programokból

Hozzászólások megjelenítésének sorrendje: Időben növekvő
Vissza a topiklistához

HLJ válasz   link 2013.12.02 11:31:12 (587)
Hangulatos lesz! Már várom a kész pályát!
Előzmény:kimo (586)

kimo válasz   link 2013.12.01 09:50:14 (586)

ِAz elso menvari villamos Kolto utcai megalloja.... a villamos itt a lakott terulet szelen halad (ez meg nem keszult el, ezert nem is latszik a kepen), masik oldalon meg be nem epitett teruletek mellett halad - mondhatni hatar-villamos. A kepen lathato dulout egyebkent kesobb fontos utvonal lesz - itt agazik majd le kesobb a 6-os villamos a majdani Petofi ter fele. (nekunk keresztbe fog majd haladni). A tavolban lathato vonat az allomas fele tart, majd ennek tuloldalan lesz a 16-os villamos Vagany utcai szakasza (meg ez a terulet sem epult be)




A vasutallomas elotti kanyargos szakasz. Itt a villamos palyaja messzebb kerul az uttesttol - az uttest egyebkent meg az omnibusz miatt lett lekovezve. Sejtheto a nagyvasuti kapcsolat is.
Manapsag ezen a teruleten tobb vasuti vagany talalhato, valamint a tuloldalon a 16-os villamos Allomas utcai megalloja, mely innen feluljaron erheto el. A villamostol baloldalra pedig majd a Kemeny utca fog kiepulni majdnem fel evszazaddal kesobb. A tavolban lathato gyar mellett van ma a Gabor Denes utcai villamos vegallomas.



Es ime a vonal kulso vegallomasa a Vasutallomas mellett. Lathato a kitero a vegallomas elott. A jobboldali vagany lesz az, amit majd nehany ev mulva meghosszabbitanak, es a vasutallomas teruleten tul indulo iparvagany felhasznalasaval a Garay-telepig epul ki villamosvonal. Itt kicsit jobban latszik a nagyvasut es villamos kozotti osszekoto vagany (a vasuti keritesen tul), valamint hogy a vasut tuloldala meg messze van a beipitestol. Latszik a majdani Gabor Denes utcai vegallomas helye a gyar mellett.


Előzmény:(-)

kimo válasz   link 2013.10.31 21:59:51 (585)
Egy ujabb kep arrol, ami mar elkeszult... a palya fele keszen van, ezen a kepen a vonal egyetlen kiterojet lathatjatok.


Előzmény:(-)

Zaigron válasz   link 2013.10.31 09:38:40 (584)
Nagyon hangulatos. Epekedve várjuk a végeredményt!smiley
Előzmény:kimo (582)

Phonteus Nevolius válasz   link 2013.10.31 01:45:59 (583)
Váó, tök jó!
Előzmény:kimo (582)

kimo válasz   link 2013.10.30 20:28:48 (582)
Hadd mutassak be tovabbi kepeket a keszulo "tortenelmi" palyarol:





ِA vasuti atjaro....

Egy kis tortenelem:

Menvar varosat es a kornyezo falvakat a vasut kiepulese utan egyesitettek. Ekkoriban a korabban mezogazdasagbol elo terseg erosen kezdett iparosodni, amivel egyutt jart a lakossag rohamos novekedese. A vasut 1867-ben erte el a varos peremet, a jelenlegi Imre utca es Ujtelep ut kozott volt egy megallo hely. A varoskozponttol kisse tavol esett a megallo (kezdetben egy vaganyos, majd az iparosodast kovetoen ketvaganyossa bovult a vasuti palya, koszonhetoen az igenyelt teherforgalomnak), a varoskozponttol tarsaskocsik kozlekedtek a vasutmegallohoz, a vonatok menetrendjehez igazodva. Kezdetben napi 4, majd a ketvaganyusitast kovetoen napi 8 par szemelykocsi kozlekedett. Az 1879-es egyesulest kovetoen merult fel a szervezett kozossegi kozlekedes igenye. Ezt egy folyamatosan kiepulo omnibusz halozattal valositottak meg. Oka persze mas is volt: az egyre novekvo teherforgalom miatt kisebb rendezopalyaudvart alakitottak ki a varostol delre, az egyre novekvo gyartelep szelen. Innen iparvaganyok sokasaga szolgalta ki az egyre tobb embert foglalkoztato gyarakat. Az uj rendezopalyaudvar mellett egy szemelyforgalmi allomast is atadtak, ezaltal a korabbi megallo szerepet kivantak csokkenteni, illetve folyamatosan meg is szuntettek. Ez kedvezo lepes volt, ugyanis a vasutat foleg a gyarak dolgozoi hasznaltak, akiknek uticeljuk igy sokkal kozelebb kerult a vasutallomashoz, azonban a varos lakoi mar nem tudtak megfeleloen hasznalni a vasutat. Eme igeny alapjan valosult meg az elso omnibusz forgalomba helyezese a Varoskozpont es a vasutallomas kozott. A vonal sikere nyoman folyamatosan inditottak utjara az ujabb es ujabb vonalakat, melyek az ekkoriban a varos kozigazgatasa ala kerulo falvakat szolgaltak ki. 1889-tol azonban tovabbra is megall napi 2 vonatpar a regi megallohelyen.

Az omnibusz konkurencianelkulisege fejetlenseghez vezetett, melynek kovetkezteben az utasok egyre elegedetlenebbe valtak. A varos eppen ezert dontott az onkormanyzati tulajdonban levo kozossegi kozlekedes kialakitasaban. A kezdeti tervek lovasutban gondolkodtak, azonban megis inkabb a szazad vegen egyre inkabb elterjedo villamos vasut kiepitese mellett dontottek. Az engedelyeket 1899-ben kaptak meg, 2 ev mulva, 1901 majus 1-en pedig Menvar utcain megindult az elso villamos egy vaganyon, kiterovel. A villamos szintben keresztezte a vasutat.
A vonal az elso omnibusz utvonalan kozlekedett, ezert a varos megtagadta a vasutallomashoz kozlekedo jarat uzemelteteset.





Az Ujtelep ut. Ez az utvonal nemregiben epult ki. A tavolban latszik az eredeti vasuti telep, melynek szerepe a rendezopalyaudvar kiepitesevel folyamatosan csokken.... azert nehany tehervonat meg ide is beerkezik.





Ez a villamostol ugyan kisse tavol, kabe 100 meterre lathato, ez a regi vasutallomas egy eppen athalado szemelyvonattal. a villamos a hatterben keresztezi a vasutat.



Varom a velemenyeket


Előzmény:(-)

kimo válasz   link 2013.10.16 19:53:13 (581)
A hatterkeprol annyit, hogy egy a Bukk hegysegrol keszult kepbol keszult - a palyacsomagot sok szempontbol Miskolc es kornyeke ihlette, ezt a hegyekkel korbevett, "borongos hangulatu", volgybe telepult hangulatot akartam visszaadni vele - maasreszt olyat akartam, ami mas palyakban nem szerepel.

Jemenben elek, Bayda varosaban, moha masfel eve vege a forradalomnak, harcok meg mindig vannak Bayda varosaban kulonosen, hiszen itt meg "torzsiseg" van (mellesleg kifejezetten ezert orulok hogy itt elek) de a politika nagyon harcol - azokban a tartomanyokban, ahol torzsiseg uralkodik (mar nem teljes Jemen) ott a politikanak nem sok beleszolasa van a dolgokba. Es ezt tartom en is helyesnek.

egyebkent a mediaban dolgozunk, hangstudionk es kiadonk van itt.
Előzmény:Tomasz (580)

Tomasz válasz   link 2013.10.15 12:22:24 (580)
Nagyon szépen kidolgozott vonal. Gratulálok.
De kicsit olyan borongós azzal a háttérrel. Kicsit nyomasztó a hangulata.
De nagyon szép.
Hol vagy te, hogy ilyen dolgok történnek a közeledben? És mit dolgozol ott?
Eléggé borzasztó lehet.
Előzmény:kimo (577)

kimo válasz   link 2013.10.14 23:55:40 (579)
Azert ha lenne ugy idom, mar sokkal elorrebb jarnek. Igazabol ezt a regi palyat azert csinalom, hogy kicsit vissza tudjak szokni a palyaepiteshez. Sajnos nalunk meg mindig harcok vannak, tobb robbantas tortent a kozelunkben, sok baratom, nehanyat a szemem lattara oltek meg, igy ertheto hogy nem tudok maximalis gozerovel dolgozni - de remelhetoleg a jovo ev jobb lesz ennel.
Előzmény:Phonteus Nevolius (578)

Phonteus Nevolius válasz   link 2013.10.14 20:38:14 (578)
Örülök, hogy van időd a pályát építani, szép amit mutatsz! Csak így tovább!
Előzmény:kimo (577)

kimo válasz   link 2013.10.13 20:13:05 (577)
Egy kis erdekesseget hadd kuldjek.... keszitem a menvari halozat frissiteset, uj szinu felsovezetektartok, elkeszitve a kiindulasi pontok elotti teruletek hogy ne legyen ures OpenBVE-ben sem, a kulso nezetes jarmuvek bekerulnek a csomagba, par hibajavitas, illetve eszembe jutott a napokban egy nagyon perverz otlet: extrakent bele fog kerulni az 1901-es, elso menvari villamos vonal is, favazas villamosokkal - Faluvegi jarmuvevel lesz vezetheto.

Mint mar emlitettem, a menvari halozat tortenete szerint 1901-ben epult ki az elso villamos vonal a varoskozpont (Birosag) es Vasutallomas kozott - a jelenlegi allapotok szerint a ket akkori vegallomas kozott nincs kozvelten osszekottetes, es teljesen mas utvonalon kozlekednek villamosok, az elso vonal "elveszett vagannya" valt.
A palya 10 perces, egy vaganyu, egy kiterovel. A kocsiszin a belvarosi vegallomas mellett volt, innen indul a villamos. Errol kuldenek par kepet:




A vegallomas es mellette a kocsiszin favazas epuletekkel, a jelenlegi Csapas utcarol nezve.




Ez a Birosag vegallomas es mellette a kocsiszin. A teruleten jelenleg a Buszpalyaudvar talalhato, amely mellett a 16-os es 24-es villamosok elhaladnak.
A hatterben elhuzodo keresztutca a Lajos utca, melyet a mar kiadott verziobol ismerhettek. A hazsor teruleten jelenleg a posta mukodik (az epuletek valoszinuleg a haboru idejen serulhettek meg es pusztulhattak el).
Erdekessek hogy a villamos vegallomas nem a kocsiszin utca feloli oldalan, hanen az ellenkezon van, a park mellett. E park teruleten egyebkent jelenleg a menvari piac es a viztorony talalhato, melyet a 16-os es 24-es villamosok a Csapas utca es Buszpalyaudvar megallohelyek kozott kerulnek meg.



ٍSzinten a vegallomas es a kocsiszin, masik szogbol. Lathato, hogy a villamos a vegallomas elhaladva, kanyarogva eri es az Ujlaki utcat, melytol a vegallomas szokatlanul tavolra kerult.
Erdekes egyebkent, hogy az 5 kezdeti motorkocsihoz kepest meglehetosen nagy kocsiszin epult (negy vagany, egyenkent 4-4 jarmu tarolasara alkalmas, amellett veluk szemkozt ami az elozo kepen latszott, egy javitomuhely is letesult). Ennek oka a kocsiszin felkeszitese tovabbi jarmuvek fogadasara (eleinte szolo motorkocsik kozlekedtek, majd a megnovekedett forgalom vegett hamarosan potkocsikat is szereztek be hozzajuk)




Itt lathato a javitomuhely, es mellette a kihuzo, innen hagyjak el a jarmuvek a kocsiszin teruletet, es ternek ki a forgalmi palyara (a kesobbiekben egy hurokvagany fog epulni ezen a teruleten. A kepen lathato villamos maga a vezetheto jarmu, a vonal kezdeti pontja itt lesz, a kihuzon.
A kepen jol lathato a jelenlegi 16-os es 24-es villamosok utvonalat kepezo Lajos utca. Ez a terulet a buszpalyaudvarnak ad otthon jelenleg.



Es az utolso kep: MKVV 3-as palyaszamu villamosa hagyja el a Birosag teruletet es kezdi meg utjat a Vasutallomas fele. A kepen az Ujlaki utca es Csapas utca keresztezodese lathato.



Kivancsi vagyok velemenyekre, a palyanak meg csak az elejen tartok, de ezt mindenkeppen be akartam mutatni. Szerintem ujabb erdekes szinfolt lesz majd a BVE palyak kozott.
Előzmény:(-)

Phonteus Nevolius válasz   link 2013.10.01 00:38:48 (576)
Egy csehországi képeslap - csak úgy.


Ez egy átméretezett kép. Kattints a képre a nagyításhoz!
Előzmény:(-)

Gothpaladinus válasz   link 2012.09.07 22:51:44 (575)
Hát, amilyen 'sok' újdonság került ki a pályát illetően az elmúlt egy-két évben, sajnos erre nem lehet mást mondani, mint hogy azt várhatod ítéletnapig is... smiley
Előzmény:HLJ (574)

HLJ válasz   link 2012.09.07 14:09:34 (574)
Kezdünk átmenni offba, de még megválaszolom kérdésedet.
Tudom, hogy a pálya le van fektetve egészen Budapestig, de nincsen beobjektumozva. Én azt várom már mikor a beobjektumozott vonalon is lehet már feladatokat teljesíteni.
Előzmény:Gothpaladinus (573)

Gothpaladinus válasz   link 2012.09.07 09:21:02 (573)
Nem vágom, mire gondolsz Pusztaszabolcsot illetően. Én a mostani változatban is végig tudok menni explore módban a Délitől Pécsig megszakítás nélkül, ha kell, bár lehet, ha írnék rá egy IC 259-es actot, akkor egészen Magyarbólyig elmehetnék rajta egy activity betöltésével...
Előzmény:HLJ (572)

HLJ válasz   link 2012.09.05 22:53:39 (572)
Előzőképről nem ismertem fel a pályát. Az állomás még épülőnek tűnik.
DDU3-at várom már amikor már egészen Pusztaszabolcsig lehet menni majd.
Előzmény:Gothpaladinus (571)

Gothpaladinus válasz   link 2012.09.05 22:03:17 (571)
Még egy ilyen kép ugyanarról a vonatról, egy órával később:
Ez egy átméretezett kép. Kattints a képre a nagyításhoz!
Előzmény:HLJ (569)

Gothpaladinus válasz   link 2012.09.05 20:30:00 (570)
Lesz?? Ez a Dél-Dunántúl 2.0, már régóta ki lett adva...
Amúgy hogy miben más az MSTS-től? Legainkább ezekben: némileg szebb grafika, esetleg lehetnek jobb FPS értékek (bár nálam vmiért csak 5-10 FPS-el megy pályától függően), meg nem fagy ki vagy száll el folyton.
Előzmény:HLJ (569)

HLJ válasz   link 2012.09.05 15:01:53 (569)
Melyik pálya lesz ez?
Tényleg openrail mennyivel jobb mint msts?
Gondolom hibák vannak kijavítva, esetleg igények vannak beépítve.
Előzmény:Gothpaladinus (568)

Gothpaladinus válasz   link 2012.09.05 12:07:14 (568)
Egy kis OpenRails:

Ez egy átméretezett kép. Kattints a képre a nagyításhoz!
Előzmény:(-)

Phonteus Nevolius válasz   link 2012.08.24 14:29:47 (567)
Igen, köszönöm, ismerem ezt a lehetőséget.
Előzmény:vb0928 (566)

vb0928 válasz   link 2012.08.24 13:10:43 (566)
Megnéztem a leírásoknál, és:
Texture.Background(HáttérképIndex).X Darabszám
Az .X utótag kötelező!
Darabszám: Az a szám, ahányszor a háttérkép ismétlődik egy teljes körben. Az alapértelmezett érték 6.
Tehát leírod először .Background-ba a fájl helyzetét, majd beírod a fenti szöveget.
Előzmény:Phonteus Nevolius (532)

vb0928 válasz   link 2012.08.22 12:00:59 (565)
1.Senki nem mondta, hogy töltsem le. Amúgy meg hadd írjak már valamit, ha egyszer rosszul van megcsinálva egy kiegészítő.
2.Senki nem mondta, hogy javítsam meg, csak általában mindig szokott jönni egy-két ilyen "Javítsd meg ha nem tetszik" stílusú hsz. És azt is tudom, hogy sokaknál a "csinálj jobbat, ha szerinted nem jó" elv működik, elmondom, hogy nálam is, csak szerintem semmi értelme belekezdenem egy szilibe amikor 1: phontanka már írta, hogy frissítve lesz a giganthoz hasonlóan; 2: más dolgom is van. Remélem, hogy megérted, és nem sértésnek veszed azt amit írtam.
Előzmény:BDat5937 (564)

BDat5937 válasz   link 2012.08.21 20:13:21 (564)
Neked meg a stílusod érdekes...
1. Ki kérte, hogy töltsd le?
2. Ki kérte hogy javítsd meg?
Előzmény:vb0928 (560)

vb0928 válasz   link 2012.08.19 09:01:04 (563)
Igen, kutakodtam egy kicsit, és a 482-es hsz-ben van ez a szili, viszont ott még eredeti fotókkal van feltextúrázva.
Előzmény:Gothpaladinus (562)

Gothpaladinus válasz   link 2012.08.17 22:03:36 (562)
Nekem van egy olyan tippem, h BDat5937 az elkövető, ő készítget többféle Szili átfestéseket...
Előzmény:vb0928 (560)

Phonteus Nevolius válasz   link 2012.08.17 21:44:01 (561)
Jelenik meg majd Szili is új pályaszámmal, hasonlóan a Giganthoz.
Előzmény:vb0928 (560)

vb0928 válasz   link 2012.08.17 15:35:40 (560)
Nem tudom, hogy ezt a szilis átfestést ki csinálta, de elég érdekes lett


Ja, és üzenem az átfestés készítőjének, hogy próbálja meg korrigálni az elejét is. (pár hsz-t megelőzvén: azért nem én csinálom meg, mert jelenleg semmi időm nincs rá)
Előzmény:(-)

HLJ válasz   link 2012.08.06 18:11:27 (559)
Alex modelljéből használok fel bizonyos dolgokat majd. Először arra gondoltam, hogy Alex munkája ne vesszen teljesen kárba azt építem át belteressé, de több olyan rész van benne, amit nem értek -megnevezés és egybe rakott mesh szekció ami lefed több objektumot-, így amellett döntöttem Alex engedélyével, hogy teljesen újraírom a modellt saját textekkel és ahogyan már említettem lesznek bizonyos objektumok amik Alex munkája volt.

Lássuk a képeket:


Ez egy átméretezett kép. Kattints a képre a nagyításhoz!


Ez egy átméretezett kép. Kattints a képre a nagyításhoz!
Előzmény:(-)

HLJ válasz   link 2012.08.06 17:43:41 (558)
Szia!
Nekem is tetszik!
Előzmény:BDat5937 (556)

Béluska válasz   link 2012.08.05 22:02:45 (557)
Tök jól néz ki! smiley
Előzmény:(-)

BDat5937 válasz   link 2012.08.05 18:48:35 (556)

Ez egy átméretezett kép. Kattints a képre a nagyításhoz!
1989, útban Sólyomvár felé egy meglehetősen rövid személyvonattal. Remélem tetszik smiley
Előzmény:(-)

kimo válasz   link 2012.08.05 15:37:51 (555)
Nagyon jóóóóóóóóóóóó!!!!!!!!!!!!!!!!1
Előzmény:Bzmot-332 (552)

Phonteus Nevolius válasz   link 2012.08.04 22:00:53 (554)
Érdekel, persze.
Előzmény:BDat5937 (551)

Béluska válasz   link 2012.08.04 18:40:29 (553)
Szuper! smiley Nekem főleg az 1000-es villamos tetszik.
Előzmény:(-)

Bzmot-332 válasz   link 2012.08.04 18:33:42 (552)
Gondoltam csinálok retrósított képeket, hogy feldobjam a másik fórumot, bár néha ez ide is elkél:


Ez egy átméretezett kép. Kattints a képre a nagyításhoz!


Ez egy átméretezett kép. Kattints a képre a nagyításhoz!

U.I.: Meglep, hogy most elsőre sikerült rendesen beraknom a képeket... :D

Utoljára szerkesztette: Bzmot-332
Előzmény:(-)

BDat5937 válasz   link 2012.08.04 17:19:06 (551)
Phontanka, egy retro változat érdekelne a Sólyomvár pályához?
Előzmény:Phonteus Nevolius (550)

Phonteus Nevolius válasz   link 2012.08.04 04:25:21 (550)
Mutatok még egy képet, most Veresdről.


Ez egy átméretezett kép. Kattints a képre a nagyításhoz!
Előzmény:(-)

Zaigron válasz   link 2012.08.02 20:50:44 (549)
Ez már igen. :)
Nagyon jól néz ki, de a lámpák környékén elég sötét van.
Esetleg érdemes lenne kipróbálni egy png-s képet megvilágításnak.
Előzmény:Phonteus Nevolius (548)

Phonteus Nevolius válasz   link 2012.08.02 11:09:45 (548)
Ez a Sólyomvár, annak egy különkiadása lesz majd.
Előzmény:Gothpaladinus (547)

Gothpaladinus válasz   link 2012.08.02 09:29:29 (547)
Hmm, tetszetős :) Van már neve/vonalszáma a pályának?
Előzmény:Phonteus Nevolius (546)

Phonteus Nevolius válasz   link 2012.08.02 04:08:31 (546)
Nádasdliget az esti személyvonat érkezése előtt.


Ez egy átméretezett kép. Kattints a képre a nagyításhoz!
Előzmény:(-)

kimo válasz   link 2012.07.31 17:49:05 (545)
Gondolkodtam én is, aztán egyelőre abban maradtam, hogy egy MKVV felirat szerepel a járműveken. De még lehet, lesz logó is rajta, mielőtt a frissített változat kikerül.... Sajnos ezzel még várni kell, a pályák frissítve vannak már ugyan, de a melléklet még némi időt igényel.
Előzmény:Béluska (544)

Béluska válasz   link 2012.07.31 15:12:25 (544)
Kimo, szerintem ha csinálsz Menvári UV festést akkor érdemes lenne logót is csinálnod a villamosra ,mivel a budapesti UV-kon is volt BKV logó.smiley
Előzmény:(-)

kimo válasz   link 2012.07.29 18:29:54 (543)
Megnéztem a videót, egyébknét milyen érdekes, hogy megváltozik a sárga a kék csík hatására... Én is kipróbáltam ezt, de túl hidegnek tűnt a végeredmény. Próbáltam zölddel is, az se igazán tetszett. A világos sárga és a rikító piros csík tetszett nekem a legjobban.
Előzmény:Zaigron (540)

kimo válasz   link 2012.07.29 18:16:52 (542)
Igen, valóban fakó egy kicsit, de láttam ezt a járművet az MVK Rt 100 éves évfordulóra készült dokumentumfilmjében is, és valóban rikító jármű volt. Miskolcra ahogy néztem, jellemző is volt ez a világos árnyalat.
Előzmény:Bzmot-332 (541)

Bzmot-332 válasz   link 2012.07.29 18:01:46 (541)
De ha megnézed a fotót, és a képet, akkor (szerintem) látszik, hogy a valóságban egy kicsit mint ha fakóbb lenne az árnyalata.
Előzmény:kimo (539)

Zaigron válasz   link 2012.07.29 16:04:52 (540)
Találtam egy debreceni UV-t.
Az A és B végén is található vezetőállás.
Ennek is elég sárga a színe. Nekem igazából jobban tetszik a pesti fényezés, de úgy is a készítőé a végszó :)
http://www.youtube.com/watch?v=7N6-gV5g42g
Előzmény:kimo (539)

kimo válasz   link 2012.07.29 13:29:33 (539)


Ez Miskolc 40-es pályaszámú, jelenleg szolgálati járműje, mely egykor személyszállító volt. Hasonló variációt próbáltam ki... a tetőt leszámítva. Egyébknét pont az volt a lényeg, hogy a budapestitől eltérő árnyalatú legyen. Talán azért tűnik furcsának, mert UV ha jól tudom így soha nem lett színezve.
Előzmény:Bzmot-332 (538)

Bzmot-332 válasz   link 2012.07.29 12:12:35 (538)
Szerintem a sárga világosnak tűnik. Nem tudom, valahogy olyan furcsának néz ki.
Előzmény:kimo (537)



Tetejére