BVE általános fórum. Kötetlen beszélgetés a BVE játékról

Hozzászólások megjelenítésének sorrendje: Időben növekvő
Vissza a topiklistához

Phonteus Nevolius válasz   link 2020.03.08 17:51:46 (1124)
Néhány óráig nem volt elérhető a fórum, de egy kis munka után már ismét rendben működik. A feltöltött képek megbolondultak - ezt úgy tűnik, nem tudom helyrehozni könnyen. Mindegy is, a lényeg, hogy a fórum olvasható és írható.
Előzmény:(-)

kimo válasz   link 2018.10.20 10:37:35 (1123)
Gondolkoztam sokat, miért lett olyan furcsa, világító az UV menvári színezése... aztán rájöttem, hogy a tetőről elfeledkeztem. Íme az új, a helyes színezés:



A pótkocsis miskolci kocsik színezése ihlette volan meg eredetileg is, azért lett citromsárga piros csíkkal, de a tetőről elfeledkeztem annak idején. Most kipróbáltam, szerintem nem lett rossz. És már annyira nem is világít.

Amúgy ez a 2-es viszonylat a régi 24-es lesz, teljesen átszervezem a viszonylatrendszert, hogy sokkal jobban illő legyen egy vidéki hálózathoz.
Előzmény:(-)

Phonteus Nevolius válasz   link 2018.08.26 18:47:20 (1122)
Örülök, hogy újra látunk itt téged, bizony rég hallottunk felőled. Kíváncsian várom a hálózatod folytatását! A BVE Klubon továbbra is örömmel tesszük majd közzé a pályádat!
Előzmény:kimo (1119)

kimo válasz   link 2018.08.26 18:32:12 (1121)
Szervusz, Zaigron.

Emlékszem, küldtél nekem anno egy HÉV szerelvényről képeket. Nos az új Menvárban lesz HÉV is... tervek szerint egy dízel motorkocsiból és PXV-ös pótkocsikból állna. Ha odajutunk, majd megkereslek
Előzmény:Zaigron (1120)

Zaigron válasz   link 2018.08.26 18:26:33 (1120)
Üdvözlünk újra köreinkben Kimo!
Nagyszerű hírek, örülök, hogy továbbra is gőzerővel fejleszted a menvári hálózatot! Kíváncsian várom mi fog kisülni belőle. Ismerve az eddigi munkáidat, azt hiszem a minőségre ezúttal sem lehet majd panaszunk.smiley
Erőt és kitartást az építéshez!
Előzmény:kimo (1119)

kimo válasz   link 2018.08.17 14:06:08 (1119)
Üdvözletem mindenkinek.

Ne haragudjatok, hogy ilyen hosszú időre eltűntem, sajnos oka volt ennek.

Na nagy hír azonban, hogy a Menvár project nem szakadt félbe, a következő időben a teljes hálózat átalakul.

A már megismert négy viszonylat új formában fog napvilágot látni. Ennek legnagyobb eredménye, hogy a viszonylatrendszer teljesen átalakul, egy vidéki hálózathoz jobban illő lesz.

A csomag nem egyszerre, hanem apránként fog napvilágot látni, ugyanis valamennyi viszonylat megindulásától kezdve több változatban lesz kiadva. A különféle változatokban nyomonkövethető lesz, hogy a viszonylat miként fejlődött a kezdetektől.

Elsőként az 1-es viszonylat kerül kiadásra hamarosan. Az 1-es viszonylatot a korábbi változatban 45-ösként ismerhettétek meg. A tervek szerint a viszonylat 15 féle változatban lesz vezethető:

1. 1901-1903, Menvár első villamosvonala (azonos a már megismert régi viszonylattal, azonban jelentős változtatások lesznek a pályán)
2. 1903-1907, az eredeti pálya meghosszabbítva a belvárosban
3. 1907-1911, ekkora már a villamos szárnyvonal nyomai is látszódnak, valamint részleges kétvágányúsítás.
4. 1911-1923, az eredeti szakasz teljes kétvágányúsítása, valamint utak lekövezése
(és természetesen be nem épített városrészek folyamatos beépítése, melyen nyomon követhető, hogy miként fejlődött a város)
5. 1923-1942, a második szárnyvonal kiépítése, városképi váltoyások
6. 1942-1945/46 - vágányok középre helyezése, pályahosszabbítás, viszonylatrendszer változása
7. 1946-1947, a jelenlegi Használtcikk piaci végállomás kiépítére, a belvárosi útvonal változása (ekkortól jár a villamos a Vadasparkhoz)
8. 1948-1954, a már ismert útvonalvezetés kialakulása, megszűnik a belvárosi szakasz
9. 1954-1962, új lakónegyedek
10. 1962-1963, az első lakótelepek megjelenése
11. 1963-1978, részleges pályamódosítás (felújítások nyomai, új lakótelepek), a másik villamostengely hurokvágánya kiépül, Használtcikk Piacnál új vonal nyomai látszódnak
12. 1978-1987, a HÉV járat megszűnése miatt városképi változások (A HÉV az új csomag jövőben megjelenő meglepetése lesz).
13. 1987-1996, utcanév és így megállónév változások (az 1989-es rendszerváltás után), kisebb nyomvonalváltozás
14. 1996-2002, vonalrövidülés
15. 2002-, vonalhosszabbodás

Az új változatban egyelőre csak az 1-es villamos lesz benne, az 1-es után az 5-ös (a régi csomagban ki nem adott 15-ös villamos) lesz majd elérhető.
Előzmény:(-)

Phonteus Nevolius válasz   link 2016.05.02 22:01:13 (1118)
Létrehoztunk a Facebookon egy OpenBVE Trains nevű csoportot, csatlakozzatok:

https://www.facebook.com/groups/211468199238198
Előzmény:(-)

Bzmot-332 válasz   link 2014.11.10 20:00:27 (1117)
Véletlenül átírjam a jóféle csoportba is, vagy ennyit nem ér a dolog? Jó, mondjuk a többséget nem izgatná...
Előzmény:bvemetro (1116)

bvemetro válasz   link 2014.11.09 01:42:04 (1116)
A kék színű közösségi oldalon lévő jogi dolgok miatt írnék néhány sort. Olvasom a csoportot, a múltkor is láttam hogy mi folyik ott. Hogy ki és mennyire nem foglalkozik a pályájával az mindenki magánügye, és ez nem jogosít fel senkit arra, hogy magánakcióba kezdjen.

A miértre néhány gondolat, mint azt már párszor leírtam. Elegem van abból, hogy ha utánajár a készítő valaminek, időt fordít rá, és mások utána a munkáját magasról letojva a saját szájuk íze szerint alakítgatják. Konkrétan arról van szó, hogy a pályához el kell menni a helyszínre, fényképezni, fényképet feldolgozni, objektumot írni, és mellé a pályát is.

A hmmsim-mel kapcsolatban mindössze egy e-mailt kellett volna írni, hogy "Te barom! Megcsináltam a pályáidat a hmmsim-re, itt van, elküldtem, dobd már fel a honlapodra!"

Senki nem volt képes arra, hogy a saját munkáját visszaossza az eredeti készítőnek. Elmennek kis zárt csoportokba, aztán ezt-azt módosítgatnak, és még nekik áll feljebb. Miért nem osztod vissza a saját változatodat a készítőnek? Amikor tavasszal megemlítettem, hogy közösen is lehet ám a pályákat fejleszteni, mindenki eltűnt, mint Houdini. Pedig olyan sok embernek olyan sok anyaga van, de azért elvárják hogy én is járjak utána és szerezzem meg valahogy, tegyem be a pályába (mondjuk egy utastájákoztató hangcsomag, mert ezeket is divat küldözgetni). Ezt miért nem külditek el? Miért várod el hogy járjak utána, ha ott csücsül a gépeden, és csak fenti tartalmú e-mailt kellene írnod? Vagy az a te munkád, és a készítőnek középsőujj, a többinek meg küldöd? Rendben, csak ebben az esetben mi se vagyunk kötelesek a saját munkánkat megosztani senkivel. Mi is tudunk ám magunknak dolgozni. Ha meg áttextúrázol, akkor csak megemlítem, hogy az objektum, amit épp átrajzoltál, annak valószínűleg a 99,9%-a a mi munkánk. Ha nincs objektum, nem lenne mit átrajzolnod.

Ebből egy dolog következik, amit szintén leírtam: akik ilyeneket művelnek, azok kihasználják a készítőket, elvárják hogy a végezzék el a piszkos munkát helyettük (utánajárás, fényképkészítés, feldolgozás, objektumok írása, stb.), csak az a lényeg, hogy a játékot készen kapja, aztán majd ő átírja, amit lehet és amit tud. Az ilyeneket élősködőknek hívják. Engem senki nem fog kihasználni. És ebben szó sincs sértődésről. Pofáról annál inkább. Az még külön súlyosbító hogy van képük nyíltan csinálni mindezt.

Az hogy látszólag nem foglalkozunk a pályával az egy dolog. Valóban nem annyit mint évekkel ezelőtt (a fentiek miatt). Ez azonban semmire nem jogosít fel. Mintahogy ti sem osztotok meg semmit velünk (az eredeti készítőnek bármit visszaoszthatsz), úgy akkor mi sem. Ami meg letölthető, azt már úgyis felesleges visszavonni, mert mindenkinek megvan.

Amennyire tiltva van a csoportban a warezelés, ahhoz képest elég lassú a tiltás, már másik csoportba invitálás van, hogy menjek át oda. Nekem nem túl következetes.
És azért írtam ide, mert itt biztosan megmarad a szöveg (máshonnan eltűnne).
Előzmény:(-)

Phonteus Nevolius válasz   link 2014.08.23 03:12:21 (1115)
http://bve.hu/2014/08/23/bve-mobilon-hmmsim
Előzmény:(-)

Beethoven99 válasz   link 2014.08.01 11:27:35 (1114)
Az obj-ből b3d formátumba konvertáló alkalmazásól van szó:

Olvasva a bejegyzéseket ma reggel frissítettem az alkalmazást, megtalálható ttps://drive.google.com/file/d/0B0zwJ26A4nHxSmxjSzVYU1dDZ1E/edit?usp=sharing ezen a linken. A probléma, ami szerintem okozhatja a textúra hiányát az lehet, hogy az openBve nem a teljes Phong világítási modellet veszi figyelembe, vagyis nincs külön Ambient, Diffuse vagy Specular map, csak textúra, viszont az obj fájl nyilván teljesebb körű, tudja ezeket. Ezért most tettem bele egy pár új opciót, azokat ki lehet választani, ha nincs szín vagy textúra, akkor a másik beállítást lehet kipróbálni. De ha valakinek így se megy, akkor elküldhetni nekem az e-mail címemre csatolmányként a fájlokat és a textúrákat, vagy feltöltheti bárhova, és akkor többet fogok tudni tenni, ugyanis nekem tökéletesen működik a textúrám. Másik változás, hogy nem face to material, hanem material to face listázás szerint konvertál a program, vagyis egy MeshBuilder szekció, amihez ugye egy material tartozik, az most nem egy faceből és a materiáljából áll, hanem az összes olyan faceből, aminek a materiálja megegyezik a többivel. Így már nem lesz olvasható a modell, de nem tudom, hogy kinek ez a célja. A fájl mérete nem csökkent annyira, mint vártam, talán ha 40-50%-ot, és nem is tölti be gyorsabban az objektumot, talán szintén 40-50%-al, ami nem tudom, milyen jelentős gyorsulás. Úgyhogy véleményeket folyamatosan várok valamint hibajelentéseket is, minden vélemény számít.
Előzmény:(-)

Phonteus Nevolius válasz   link 2014.07.27 05:26:53 (1113)
Utóbbi időben elmaradtak a hírek, de most hatot is kiírtam, van új pálya is:

http://www.bveklub.hu
Előzmény:(-)

Phonteus Nevolius válasz   link 2013.12.31 13:33:26 (1112)
Egy kis olvasnivaló
Előzmény:(-)

kimo válasz   link 2013.09.10 20:03:33 (1111)
Azt nagyon megkoszonom :) Nekem majd a miskolci szinekben lesz ra szuksegem (sarga, piros oldalsavval), igy egysegesitem majd az osszes jarat jarmuvet. Egyelore hibakat javitok a ket mar kiadott vonalon, (a kiindulasi pont elotti szakaszok elkeszitese, a zold felsovezetektarto oszlopokat pirosra csereltem, a kissugaru iveknel a sinek korrigalasa), majd ujra keszitem a 36-os vonalat, amit sajnos elveszitettem. Ahhoz lesz szukseg a 6 ajtos jarmure.
Előzmény:tibi-train (1110)

tibi-train válasz   link 2013.09.09 19:49:58 (1110)
Úgy emlékszem a gépemen már csináltam 6-ajtósat is, a netre még nem töltöttem fel ilyet. Pár nap múlva pótolom, el is felejtkeztem róla.
Előzmény:kimo (1109)

kimo válasz   link 2013.09.09 16:53:47 (1109)
Kiprobaltam, valoban ez volt amit elfelejtettem, msotmar tokeletesen mukodik, koszonom szepen....

Kedves Tibi Train, ha mar itt tartunk.... tudnal kesziteni a bengali kulso nezetbol egy hat ajtos valtozatot, miskolci szinekben? fontos lenne, hogy a halozatom masik bengalival kozlekedo viszonylata nemileg kulonbozzon a 16-ostol (a 16-oson 10 ajtosok, a 36-oson hat ajtosok kozlekednek, mert a kisebb forgalmu 36-oson nincs szukseg a sok ajtora).

Elore is koszonom
Előzmény:tibi-train (1106)

kimo válasz   link 2013.09.09 16:51:18 (1108)
Kiprobaltam, valoban ez volt amit elfelejtettem, msotmar tokeletesen mukodik, koszonom szepen....

Kedves Tibi Train, ha mar itt tartunk.... tudnal kesziteni a bengali kulso nezetbol egy hat ajtos valtozatot, miskolci szinekben? fontos lenne, hogy a halozatom masik bengalival kozlekedo viszonylata nemileg kulonbozzon a 16-ostol (a 16-oson 10 ajtosok, a 36-oson hat ajtosok kozlekednek, mert a kisebb forgalmu 36-oson nincs szukseg a sok ajtora).

Elore is koszonom
Előzmény:tibi-train (1106)

kimo válasz   link 2013.09.09 05:55:36 (1107)
Maris kiprobalom... az a baj hgoy ez az egy ev kenyszerpiheno kizokkentett nagyon a BVe vilagabol sajnos... de a halozat akkor is kesz elsz hamarosan, barmilyen uton
Előzmény:tibi-train (1106)

tibi-train válasz   link 2013.09.06 19:20:29 (1106)
A BVEPLAZA az én oldalam. Eddig még nem volt gond a villamossal.

A train.dat fájlban átírtad a kocsiszámokat?

Kód:
#CAR
12
1
12
2
12

Az extensions.cfg fájl tartalma nálam:

Kód:
[Car0]
Object = fvv/fvv1.animated
Length = 5
Axles = -1, 2.8

[Car1]
Object = fvv/fvv2.animated
Length = 5
Axles = -0.1, 0.1

[Car2]
Object = fv/fvv3.animated
Length = 5
Axles = -2.8, 1

[Coupler0]
Distances = -0.002, 0.002

[Coupler1]
Distances = -0.002, 0.002


Utoljára szerkesztette: Phonteus Nevolius
Előzmény:kimo (1103)

kimo válasz   link 2013.09.06 00:51:37 (1103)
http://www.4shared.com/rar/bLGUUP6H/Menvar16.html?


ezen a linken megvan a vezetheto jarmu, benne a BVEPLAZA oldalarol letoltheto kulso nezet. A hangokat sem olvassa, de azt meg tudom oldani mert csak at kell konvertalnom, az nem gond... de kiprobaltam de a harom kocsireszbol csak ketto latszik, C kocsiresz nem. Ez az amiben szuksegem van segitsegre. Elore is koszonom.
Előzmény:Beethoven99 (1101)

HLJ válasz   link 2013.09.05 23:35:03 (1102)
Ha az objektum megvan hozzá akkor onnantól nem nagy durranás az egész.....
Előzmény:Beethoven99 (1101)

Beethoven99 válasz   link 2013.09.05 15:43:03 (1101)
Konkrétabban írd le, lehet, hogy lesz időm hétvégén. Igaz, vonatokat nem szeretek, és nem is csináltam még, de megpróbálhatom. Végülis az is csak objektum.
Előzmény:kimo (1100)

kimo válasz   link 2013.09.03 16:36:07 (1100)
Udv mindenkinek,

most sikerult szamitogephez jutnom (nyolc honap utan), igy vissza tudok terni a palyaepiteshez. ma reggel letoltottem a publikalt palyamat, hat valoban ez nem a frissitett valtozat... ezt meg ujra frissitem, viszont elfelejtettem hogy ezek em a kulso nezetes vezetheto jarmuvek - a bengali kulso nezetet megtalaltam nagy nehezen, azonban nem tudom miert (kozel egy ev kenyszer kihagyas utan sajnos sokat felejtettem) hibas. A c kocsiresz nem jelenik meg. most a jelenlegi helyzetben szuksegem lenne segitsegre, valaki, akinek van ideje segitene korrigalni, azaz hibatlanul osszeallitani a kulso nezetes bengalit es az UV ikerkocsit, valamint egy UV M+P+P felallast? elore is koszonom


Udvozlettel:

Kimo
Előzmény:(-)

tibi-train válasz   link 2013.08.31 11:51:58 (1099)
Gyere át ide:
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9077513
Itt egy kicsit jobban pörög az élet.
Előzmény:Beethoven99 (1098)

Beethoven99 válasz   link 2013.08.30 20:37:27 (1098)
Köszönöm a javaslatot, várok még többet, mert ahhoz képest, hogy ez a BVE fórum, nem elég aktív itt mindenki. Természetesen megoldható, meg lesz oldva. Simán az indulási adatokból is ki lehet számolni, nem kell gyorsulást, meg ilyeneket megadni.
Előzmény:tibi-train (1097)

tibi-train válasz   link 2013.08.30 16:22:12 (1097)
Én a legjobban annak örülnék, ha a szembejövő vonatot meg lehetne csinálni. Természetesen úgy, hogy egy megadott nyomvonalat kövessen. Hasonlóan mint a BVE5-ben.
Ott, egy meghatározott vágányhoz van kötve, annak a nyomvonalát követi. Meg lehet adni még, a haladási irányát (előröl haladjon a pálya vége felé, vagy vissza.
A szembejövő vonat megálló parancsainál meg lehet adni a várakozási időt, gyorsulását, a gyorsulás utáni sebességét (sajnos csak ezen a fix sebességen halad végig), majd a következő megálló előtti lassulást.
Előzmény:Beethoven99 (1096)

Beethoven99 válasz   link 2013.08.30 11:50:53 (1096)
Egy jobb openbve-t csinálok. Gyorsabbat és részletesebbet, több lehetőséggel. Elkezdeni ott kezdtem el, hogy kirajzoljak egy objektumot, hiszen csak ebből lehet kiindulni. Ma valószínűleg be fogom fejezni az új struktúrát és beolvasom sorrendben az útvonalfájlból az objektumokat. Ez kanyarodás és lejtés, valamint speciális effektek nélkül lesz, mert csak a .freeobj parancsot ismertetem fel vele.

Visszatérve, hogy miért kell ez az új openbve: mert c#-hoz alig vannak eszközök és valószínűleg lassabb, mint a c++.

Új dolgok, amiket tervezek bele leginkább az AI autóforgalom és a szebb grafika. Előreláthatólag lesz egy [Material] szakasz a b3d fájlban, amibe lehet írni a tükröződéseket, diffúz fényvisszaverődéseket, stb... Valamint lesz egy b4d fájl, amibe hexadecimálisan lesznek eltárolva az adatok. Ezt sokkal gyorsabban be lehet majd olvasni.
Előzmény:Tomasz (1095)

Tomasz válasz   link 2013.08.30 10:35:28 (1095)
Kicsit össze vagyok zavarodva. Mit is csinálsz te most?
Egy másik ObjectViewer-t? Miért lesz az jobb, mint a régi?
Az objektum forgatása biztosan jó megoldás. Ritkán használom az OvjectViewer-t, ezért aztán eléggé el vagyok veszve, ha körbe akarom járni az objektumot.
A kamera mozgatásával sokkal nehezebb. Nincs elég gyakorlatom benne.
Előzmény:Beethoven99 (1094)

Beethoven99 válasz   link 2013.08.29 18:15:06 (1094)
Na, visszatértem a nyaralásból, javítgattam egy kicsit a programon és átírtam c++-ba, egyelőre textúrák nélkül így fest:

Még nincs benne a cylinder parancs és a rotate parancs ami fontos, úgyhogy azért hiányzik róla pár dolog.

Másik dolog: a forgatás most úgy van megoldva, hogy a tfgh-val az objektumot forgatom az origó körül (illetve a világot, ha több objektum van), először is, mert így könnyebb volt megoldani, másodszor pedig szerintem ha objektumot nézünk, akkor az objektumot is forgassuk el. Mert az eredetiben a kamerát forgatta el. Véleményem szerint ha tájképet nézünk, akkor kell a kamerát forgatni.

Vélemények?
Előzmény:(-)

koszegizoli válasz   link 2013.08.04 13:18:39 (1093)

Javítva lesz,persze ez vonattól függ

smiley
Előzmény:(-)

Beethoven99 válasz   link 2013.08.01 14:07:08 (1092)
Ja most látom a kommentet, akkor nem szóltam, de azért javítsd.
Előzmény:(-)

Beethoven99 válasz   link 2013.08.01 14:06:04 (1091)
Alig lehet hallani valamit, nagyon halk a hangod.
Előzmény:koszegizoli (1090)

koszegizoli válasz   link 2013.07.31 15:32:07 (1090)
youtube-n elindult a bve járműbemutató sorozatom nézzétek meg minél többen itt az első rész a Ganz Huslet (3 rész már kész a sorozatból:t5c5k,eva
http://www.youtube.com/watch?v=uBpJXHrrtJMsmiley
Előzmény:(-)

Beethoven99 válasz   link 2013.07.24 12:16:00 (1089)
Naszóval megtaláltam a forráskódját az openBVE-nek, és írtam a fórumra is, úgyhogy már előrrébb tartok.

Másik részről, ahogy látom igazából nem érdekelek senkit.smiley
Előzmény:(-)

Beethoven99 válasz   link 2013.06.18 18:42:28 (1088)
Ugyan még nem járok ott, de nem tudja valaki, hogy van a vonatok hangja megoldva?
Előzmény:(-)

Bzmot-332 válasz   link 2013.06.09 20:33:22 (1087)
A motor ereje és a vonat tömege abszolút az adott járműtől függ, a súrlódási tényező pedig a pályától, időjárástól, tehát egyik sem állandó adat.
Előzmény:Beethoven99 (1085)

Beethoven99 válasz   link 2013.06.09 19:22:36 (1086)
Elkészült a BVE+ 0.1-es verziója, a fizika nagyjából megvan, már csak a fékezés hiányzik, de ma már nem csinálom meg, mert jön a Forma-1.smiley Addig is itt egy képernyőkép:



Ez még Pascalban van írva, de az egész játék C++-ban lesz, mára sikerült beüzemelnem a Visual Studiot OpenGl-lel. Még próbálok beszélni egy haverommal, hogy csináljunk neki egy weblapot. smiley
Előzmény:(-)

Beethoven99 válasz   link 2013.06.09 15:12:52 (1085)
Nah, már el is kezdtem a programot, most az elméleti részét írom. Azonban kéne egy kis segítség, mivel nincs pálya a gépemen, és ideiglenes, tehát nem tudok tölteni. Kellenének adatok, amit a BVE (openBVE) használ:
motor ereje newtonban
súrlódás(mű)
vonat(szerelvény) tömege
Előre is köszi!smiley
Előzmény:(-)

HLJ válasz   link 2013.06.06 12:45:51 (1084)
Megoldás: más tárolóeszközre való mentés vagy vinyó vagy pendrive smiley
Előzmény:Beethoven99 (1082)

Tomasz válasz   link 2013.06.06 10:38:02 (1083)
Nem irigyellek.
Előzmény:Beethoven99 (1082)

Beethoven99 válasz   link 2013.06.06 09:00:55 (1082)
Hát most akadt egy kis problémám, mert le kellett formázni az egész winchestert. Úgyhogy a pályám is elveszett, de ami a fontosabb, a BVE+ is. Most kezdhetem elölről. smiley
Előzmény:(-)

Beethoven99 válasz   link 2013.05.25 18:22:56 (1081)
Bocsi, hogy csak most írok, és levél se jött, ha minden igaz, már megérkezett.
Előzmény:Tomasz (1080)

Tomasz válasz   link 2013.05.21 09:36:29 (1080)
Valami probléma lehet a leveleződdel, mert én rég nem kaptam tőled semmit.
Pedig már várom azokat a részletesen kidolgozott objektumokat.
Próbáld meg a webes felületen elküldeni, megkerülve a levelező programodat.
Előzmény:Beethoven99 (1068)

tibi-train válasz   link 2013.05.20 17:43:43 (1079)
Ha megoldod az amit írtam, úgy ahogy a bve5-ben van, akkor azzal az autósforgalmat is lehet kivitelezni. A sintextúra helyett uttextúrát kell használni, és úgy kell vezetni mintha úttest lenne. Aztán ezen kell vezetni a vonatot, amit kicserélünk autóra.
Előzmény:Beethoven99 (1076)

Bzmot-332 válasz   link 2013.05.20 16:23:02 (1077)
Nem akarok negatív lenni, de nagyon kíváncsi vagyok, mit hozol össze belőle...
Animált autókra, gyalogosokra most is van lehetőség, bár csak egy előre
meghatározott mozgást tudnának végezni, és utóbbit elég nagy munka megcsinálni.

A deszkás-biciklis-mozgássérült triót meg gondolom azért nem rakták be sehova, mert az emberek 0.01%-át teszik ki, így nem fordítottak rájuk időt, de hajrá :)
Előzmény:Beethoven99 (1076)

Beethoven99 válasz   link 2013.05.20 14:51:14 (1076)
Ja és amúgy BVE+ lesz a neve, és amit leginkább tervezek benne, az az autóforgalom, illetve animált gyalogosok lesznek. Plusz amit egyik játékba se nagyon látunk, a deszkások, biciklisek és mozgássérültek!!! smiley
Előzmény:(-)

Beethoven99 válasz   link 2013.05.20 14:49:11 (1075)
Hát ha már megvan a robotpilóta, mért lenne nehéz szembe is betenni egy párat?
Előzmény:Bzmot-332 (1073)

tibi-train válasz   link 2013.05.20 10:05:31 (1074)
"Felmerült bennem, hogy én írok egy ilyen progit "
Ezt írta lejjebb az pályaépítő kolléga. Ha egy egész programot meg tud írni akkor az a kis változtatás, amit írtam, szerintem igenis csak (idézőjel nélkül)egy kis apróság egy komplett program megírásához képest.
Előzmény:Bzmot-332 (1073)

Bzmot-332 válasz   link 2013.05.19 22:13:52 (1073)
Azért megcsinálni a menetrendszerű ellen forgalmat nem kicsi meló, tehát a csakot én igen csak idézőjelbe raktam volna ;)
Előzmény:tibi-train (1072)

tibi-train válasz   link 2013.05.19 21:22:02 (1072)
Én annak is örülnék, ha csak annyit oldanál meg, hogy legyen menetrendszerűen közlekedő vonat, ahogy a BVE5-ben is van.

A bve5-ben ez úgy néz ki, hogy először be kell indexálni a vonatot, a sin objektum és más kellékekhez hasonlóan. Majd később A vonatot egy sínhez lehet hozzárendelni. Ezt a sínt fogja egész végig követni a vonat. Itt lehet meghatározni a haladási irányát, lehet előrefelé, vagy a pálya végétől visszafelé jöjjön. Az említett vonatnak lehet a sajáthoz hasonlóan megállókat is adni. Hasonlóan stop paranccsal. A stop parancsnál meg lehet adni a megállóhoz közeledve a vonat lassulását, tartózkodási idejét, indulás utáni gyorsulását, és a sebességét ahogy haladni fog. Ez lényegében nem igazi menetrend, mert nem valós időt követve indul. Az állomási tartózkodás, gyorsulás lassulás, és sebesség beállításával kell a menetrendjét kiszámítani. Ezt azért nem olyan nehéz belőni, tehát már ez is jó lenne.
Előzmény:Beethoven99 (1068)



Tetejére