Odakyufan a napokban új, hivatalos fejlesztőeszközt adott ki, amelynek a célja az objektumokban meglevő, OpenBVE, RouteViewer vagy ObjectViewer által nem jelzett hibák feltárása. Például:
- rosszul írt számok, például az 1.2.3 számot az OpenBVE 1-nek értelmezi, ha egész számra, 1.2-nek, ha lebegőpontos számra van szükség az adott helyen
- tizedespont helyett tizedesvessző, például a Vertex 1.2.3.4,5.6 valószínűleg Vertex 1.2,3.4,5.6 akart lenni. Az ilyen hibák elrontják az objektumok geometriáját, az előző esetet például Vertex 1.2,5.6,0.0-ként értelmezné a program
- rossz Vertex összekötés – minden poligonnak konvexnek kell lennie, vagyis minden szöge kevesebb kell, hogy legyen, mint 180 fok. A konkáv poligonok hibát okoznak
Az új program letölthető a hivatalos OpenBVE honlapról, a Tools csomagban található meg a többi fejlesztőeszközzel és a forráskódjával együtt.